PhotobucketPhotobucket - Video and Image Hosting Paraules sobre Tai txi, Txi kung, MTX,...: Espurnes de Tai txi

dilluns

Espurnes de Tai txi

Image hosted by Photobucket.com

Res de Maremagnums, aules o parcs sabadellencs...


He sentit en molts moments, sensacions precioses quan practico Tai txi a la meva terra, però no us podeu imaginar els instants tan màgics que vaig viure a Chengdu.
Arribàrem quan ja queia la tarda, a l'increïble parc dedicat al poeta Du Fu. Un espai farcit de majestuosos bambús, acaronat per un riu amb mil•lions de carpes xineses de vius colors saltant per tot arreu, i al cap de pocs minuts, sense saber massa com, em vaig trobar fluint, movent-me amb una cinquantena de xinesos tots uniformats i cerimoniosos.
Crec que els meus ullets desprenien tantes espurnes d'il•lusió que els peixets encara feien mes saltirons sobre les nítides aigües...

0 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home